Personligt

Mmmmm...



Jag går här hemma och myser av att jag fick till det så fint igår.
Jag trodde att jag skulle sakna julpyntet mer än vad jag gör. Nu ser jag istället hur härligt det blev med det rosa och gröna detaljerna, ljuset i vardagsrummet och de fina randiga stolsöverdragen i köket.

Det är härligt med förändring. Nu kan jag se att vi går mot ljusare tider och mitt intresse för att fixa och dona är hemma växer för varje dag. Man skall trivas hemma och göra allt man kan för att uppnå den känslan.

I fokus just nu är att hitta ett skåp till vardagsrummet. det skall stå till höger om tv:n då vi i nuläget inte har så mycket förvaring i det rummet. jag har siktat in mig på ett skp på jobbet som jag tror kan passa fint.
Det är ca 1x1m och 40 cm djupt och helt i vitt, utan knoppar eller handtag. inga "krusiduller" utan ett helt enkelt skåp som skall ta minimal fokus från övrig inredning.
Friel heter det och kommer som sagt från IKEA, 1695:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0