Personligt

Mörk morgon


Fullkomligt älskar det faktum att vi nu kan njuta av snötäckta vägar. Det är ju riktig vinter och det skall vi vara tacksamma för. Det händer ju så sällan. Träden ska vi inte bara tala om. Så frostigt vita.
 De kan jag inte sluta titta på!


Ja än har jag inte vant mig vid att gå upp så tidigt på morgonen som jag gör nu. Klockan ringer vid  05.05 och då vill man göra allt annat än stiga ur sängen! Särskilt när det är kallt, mörkt och man har det så bra där i sängen med sin älskling vid sin vänstra sida och lilla Smillisen vid fötterna.

Men idag när jag gick ut till bilen fick jag en trevlig överraskning. En av de två harar som ofta håller till i vår trädgård satt där på vägen och hälsade på mig.

Då gick det lite lättare att ta sig fram i mörkret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0