Personligt

Nu kickar vi igång denna fredagen



Nu jag jag precis ätit lite god frukost. Jordgubbs- och blåbärssmoothie med tomatmacka. Så nu är kroppen redo för att kickstarta denna fredagen med ett pass på gymmet.

Caroline är också ledig så hon gör mig sällskap. efter träning blir det lunch med lite tjejkompisar. En vän från Jönköping kommer upp hit och hälsar på så det skall bli jätte trevligt att träffa henne efter så lång tid.

Planen för fredagskvällen är egentligen inget särskilt. Min älskling pluggar som bara den på en utbildning han går på jobbet så jag tänkte laga lite god mat till honom och försöka vara så tyst som möjligt här hemma så jag inte stör. Blir nog en film eller så i soffan kan jag tror. Eller kanske lite "The City" avsnitt, har fortfarande några kvar...

Nu skall jag byta om och dra på mig stora, varma vinter jackan för temometern visar på minusgrader och utanför fönstren ligger ett tjockt snötäcke.

Nu är det vinter på riktigt, det är härligt!

Ha en bra fredag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0