Personligt

"Päronen" på besök i Linköping

I helgen har mina föräldrar varit här på en liten minivisit. Jag har lånad pappas bli ett tag då min egen inte riktigt ville funger när jag skulle köra hemåt efter julledigheten. Så då lånade pappa ut sin, snäll som han är. Men nu så var min lagad och det var dags att byta igen. Varken Carl eller jag hade någon större lust att köra neråt blekinge denna helgen pga plugg och en väldigt energikrävande jobbsituation nu. Men eftersom jag har världens SNÄLLASTE päron så körde de glatt upp hit till oss igår eftermiddag och hem igen vid lunchtid idag. En resa på cirka 65 mil tur och retur(!).

Inte nog med det. Det blev även veckans andra tur till Texas Longhorn igår kväll där vi blev bjudna på riktigt smarrig middag.

Nachos, barbequeribs och mariestads = Så galet gott!

Tack Mamma & Pappa!


Mammsen, kanske inte helt förtjust i kameramannen;)


Pappsen, väldigt koncentrerad på sin tidning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0