Personligt

Vi ser det snöar...


Påpälsad med både mössa och jacka från Peak så håller man värmen lätt, trots flera minusgrader denna morgon.

Snön faller ner utanför och jag tycker att det är super mysigt:)

Smilla och jag lagar mat samtidigt som vi lyssnar på äkta tjejmusik. Får passa på nu när grabben är i huvudstaden och inte kan tycka till om musikvalet.

Idag har jag haft en väldigt härlig dag hittills. Jobbet flöt på väldigt bra och vår sommarbutik växer fram på ritningarna för var dag som går. är väldigt nöjd med det vi åstakommit hittills och det kliar i fingrarna på mig. jag vill ut i varuhuset och börja bygga nu direkt, vill inte vänta 6 veckor till, det är lång tid!

men den som väntar på något gott heter det ju...
och det händer ju en massa trevligt där emellan så helt sysslolös skall jag väl inte vara direkt. I nästa vecka lämnar jag planeringsbordet för ett tag, drar på mig snickarbyxorna igen och drar ut i varuhuset. På tur här näst att bygga om är avdelningen Gröna rummet (dvs växter, dekoration och ljus) och det är en av de roligaste avd att bygga om på då det är så mycket smått som man kan göra så mycket fint med :)

Nu är maten klar här...
min favorit blir det ikväll, kycklingwok, mums!

På återseende




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0