Personligt

Shopping :)


Lite av dagens "skörd"...

Idag har jag och storasyster varit i Karlskrona och shoppat loss lite. Det var egentligen meningen att jag bara skulle "följa med" och titta lite men väl inne på HM så började det...en helt fantastisk shoppingdag :)

Ok, jag är väl egentligen inte i något större behov av fler klädesplagg men som jag så många gånger sagt innan  så är det min hobby och jag förtjänar alla fina plagg i världen. Sådeså!

Så idag blev det inte mindre än 5 st klänningar (!), några linnen, en kjol och så lite produkter till håret som börjar bli lite väl slitet av solens strålar. Så nu är jag redo för kommande partaj, bröllop och andra trevliga tillställningar som komma skall.

Ni skall självklart få en närme titt på plaggen när de väl används.

R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0