Personligt

När man är i Ronneby måste man äta den...

img_6807 (MMS)

När man är i Ronneby måste man äta denna super goda ciabatta med chiliräkor, gucamole och sweetchili.  Köpte med oss sådana hem till Carls syster där vi nu sitter tio pers och kollar VM tillsammans. Innan idag har jag varit på 96 års kalas och firat en otroligt pigg liten dam, min farmors syster.     Hon bor själv i sin lilla lägenhet där hon bjöd in till kalas för hela släkten. En riktig krutgumma som man har mycket att lära sig av.


Kommentarer
Postat av: Tina

Hej!

Måste börja med att säga att du har en fantastiskt inspirerande blogg. Och så har jag förstås två frågor. Var köpte ni de goda räkmackorna? Är i Ronneby varje sommar och blev både nyfiken och sugen :-) Sen undrar jag var du köpt din ur-snygga trench...

Ha en bra helg.

Hälsningar Tina

2010-06-12 @ 21:22:31
Postat av: Rebecka

Tina; blev jätte glad av din kommentar, tack!

Räkmackorna är super goda och stora, finns på cafe&matsal i Ronneby som ligger bredvid stora Willys parkering, kostar 69 kr så de är billiga med;)

trenchen är jag jätte nöjd med så det var kul att du gillade den. Köpte den på hm tidigt i våras så den finns nog tyvärr inte kvar. Gillar att den är kort och att man kan knäppa den lite olika vid halsen. Hoppas du hittar en som passar dig, de är ju så klassisk!



Stor kram

2010-06-12 @ 21:45:19
URL: http://rebeckasdagbok.blogg.se/
Postat av: Tina

Tusen tack för tipset. Där har vi aldrig varit så det blir definitivt ett besök i sommar.

Kram

2010-06-13 @ 19:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0