Personligt

Ljusblått,rosa,puderbegie och vitt


Romantisk blusr och koftor kan man inte få nog av!

Ja med dess färger i  garderoben känner jag mig mer än redo för stundande vår!

Har tänkt att jag skall visa er alla fina plagg jag köpte i Göteborg nu i veckan som kommer. Eftersom jag kommer spendera den uppe i en stuga i sälen kommer nog "Dagens outfit" att lysa med sin frånvaro. Känner att en dagens i mjukisbyxor, underställ och termobyxor inte är särskilt inspirerande för er läsare så istället har jag planer på att visa mina nya inköp.

Annars får vi se hur mycket bloggande det blir.

Nu ser jag fram emot härlig skidåkning och FAMILYtime när den är som bäst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0