Personligt

Sommar, sommar , sommmar....lalala...lala...


Bilder från förra årets sommarbutik. Alla möbler utom Kvarnö som syns på översta bilden till vänster kan man även se i årets sortiment :)

Ja nu har jag tagit semester här hemma :)

Sista dagen idag för sommaruppbyggnaden och nu väntar snart en veckas skidsemester för min del. Hela familjen med mamma, pappa, syskon och Carl skall upp till sälen för riktig FAMILYtime och såklart härlig skidåkning!

Men först så skall jag till Göteborg imorgon för att hämta hem vår nya bil. Är ledig så jag tar tåget dit imorgon bitti och tänkte passa på att göra lite shopping när man ändå är i den trevlig staden. Är alltför länge sedan jag var där då det är mycket närmre för oss till sthlm numera.

Men imorgon är det alltså dags. Tänkte ägna en stor del av min dag inne på Zara som är min absoluta favoritbutik :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0