Personligt

Stärkt och framförallt stolt!


En glad men väldigt, väldigt trött Rebecka...

Otroligt glad och stolt Rebecka är det som skriver nu. Har haft tre underbara dagar tillsammans med fantastiska människor och jag har lärt mig så otroligt mycket om mig själv.

Det är svårt att förklara det klimat som vi har haft. Men öppenhet och ärlighet har aldrig varit så tydligt i mitt liv tidiagre i mötet med människor.

Att helt lämna ut sig själv efter bara några minuter tillsammans med helt nya människor som man inte träffat förut har gjort att jag växt flera centimeter och verkligen utmanat mig själv.

Vi avslutade dessa dagar med att idag ha en hel dag med bara feedback. Vilket till en början var otroligt läskigt men som sedan visade sig vara alldeles, alldeles fantastiskt! Vad människor kan ge varandra om man bara vågar vara öppna,ärliga och ge bra feedback!

Tackar alla fina aspiranter för dessa dagar!

Summa sumarum är jag otroligt stolt över mig själv och de egenskaper som jag besitter :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi är också så stolta över dig, gumman. Kram mamma & pappa.

2010-03-26 @ 22:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0