Personligt

En present till....MIG själv. För att jag är jag!




Äntligen har jag fått min.... från Mulberry.

Den införskaffades för några veckor sedan i Mulberrys butik i London men har stått hemma hos storasyster sedan dess.

Men nu så är den ÄNTLIGEN hos mig. Blir premiärtur imorgon tror jag bestämt!

Innehållet visar jag när jag kommer hemåt Linköping ikväll.

Kan ni gissa;)

Nu skall snart en rätt trött och sliten (efter gårdagskvällens bravader) Rebecka styra bilen på Linköping igen. Lång och extremt tråkig väg. tiden går alldeles för fort när man är här nere. man vill träffa så många men hinner så lite.

Men den 1o:e juni kommer vi neråt igen, då med C som sällskap:)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Den är du värd men jag tycker att den kostar för mycket! Kram mitt gull!

2010-05-09 @ 17:54:24
Postat av: Madeleine

Den är du värd men var rädd om den:)



KRAAMAR

2010-05-09 @ 22:04:01
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0