Personligt

I´m back baby!


Lördagskvällens outfit. Strålande sol så barbent kanske skulle vatt på sin plats men världen är inte redo för min vita spiror ännu;)

Ja inte har det blivit mycket till bloggande de senaste dagarna. Men livet stannar ju inte för det utan går desto bättre kanske. De senaste dagarna har varit helt underbara, varit i sthlm hos C och njutit av varje minut tillsammans!

Nu blir det några dagar ifrån varandra igen men det skall nog gå det också. Har ett fullspäckade schema känns det som så jag skall nog kunna hålla mig sysselsatt.

Nu skall resväskan packas upp och sedan måste jag se till att lära mig min nya mobil (!), en riktig liten vit goding som jag mer än gärna vill bekanta mig med...

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0