Personligt

Läggdags

                                
Saknar får stora säng som finns kvar "hemma" i Linköping. Längtar så till vi får föytta in i vår nya lägenhet vid nyår.

Håller på att packa resväskan här.
Jag och C skall till Lund imorgon för en helg hos några kompisar. Skall bli en härlig helg med flera vänner som vi inte sett på länge, lite partaj och så en konsert med Håkan Hellström. Som gjort för en lyckad helg med andra ord!

Annars är det bra med mig. Var på Riche igår och tog ett glas vin med en tjejkompis, onsdagslyx mitt i veckan vilket jag alltid uppskattar. På jobbet är det fullt upp, ju mer jag lär mig dessto mer inser jag hur mycket jag har att göra;) Men jag gillar det, dock är saknaden så ofantligt stor efter tjejerna i Linköping :(

Nu måste jag inta sängen. Tänkte vara på jobbet vid sextiden imorgon så att jag kan gå vid lunch och starta upp helgen på riktigt. Så några få timmars sömn blir det nu...

Ha det bra alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0