Personligt

Sovrumstapet

                       
                                                                                                                      

I sovrummet har vi tänkte att tre st av väggarna skall gå i helvitt samt tapetsera en mönstrad vit fondtapet bakom sängen. lite som vi har i sovrummet i Linköping fast denna gång vill vi ha en vit mönstrad tapet pga att det inte är så mycket naturligt ljus i det nya sovrummet.

Dessa två ovan från ECO white collection gillar jag jätte mycket. Mest den längst ner tror jag. Gillar oregelbundna mönster då det känns som om man inte tröttnar lika lätt på dem.

Sökandet går vidare....

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej syrran.

Jag tycker att du ska ta den översta ist, den var finast. Enligt mig då :)

Puss puss <3

2010-11-23 @ 22:14:50
URL: http://ulrikamittlivminblogg.blogg.se/
Postat av: Fia Lindblom

den som är nederst är otroligt vacker och som du säger tröttnar man nog inte lika lätt på den med sitt böljande lite oavslutade mönster! åh, nu vill jag tapetsera om ;)

hoppas du har det fint på nya jobbet, grattis till det om jag inte sagt det! :D

kram

2010-11-25 @ 23:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0