Personligt

En bra dag helt enkelt!

                 

Idag mår jag betydligt bättre än igår. Känner mig piggare, gladare och har ingen huvudvärk kvar. Härligt!

Har haft min kära vän Karolina och hennes lilla dotter Ellen som sällskap här hemma hela kvällen. Ätit god kycklingsallad med bacon och pratat i massor. En riktigt härlig kväll med andra ord.

Min lilla "baby" Smilla var så söt och sov en stund i Ellens vagn, hon tyckte att den lilla korgen under vagnen var så mysig...Min sötnos!

Imorgon bär det av till Sthlm och Carl igen. Ledig fyra dagar igen med andra ord. Känns som om jag inte jobbar särskilt mycket just nu men allt resande och så tar ändå på ens krafter. Säger det igen, vill ha tillbaka mina rutiner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0