Personligt

Gårdagens & Fredagens

Hej på er!

Befinner mig fortfarande i sthlm hos C och har det jätte härligt. Igår var vi runt på lite ärenden och avslutade dagen med middag och film tillsammans med några vänner här hemma i Midsommarkransen. Idag har vi hittills hunnit med både en löprunda, två lägenhetsvisningar och en hel massa repriser av idol. Jätte härligt att vara ute i förmiddags på en löprunda tillsammans i det fina vädret. Här skiner solen och det är sådär härligt höstigt i luften, lagom kallt och en väldigt frisk luft. Ute på vår tur sprang vi bland annat igenom Aspuddens centrum där de hade sin årliga 2 km långa loppis längs huvudgatan. Jätte häftigt men otroligt mycket folk som både handlade och sålde. Såg även en del damer som hade öppnad tillfälliga "restauranger" i sina lägenheter då de stod och "langade" mat ut genom sina köksfönster till människor på gatan. Riktigt rolig syn!

Ikväll väntar en valvaka hemma hos några vänner. Vi blir ett tiotal personer och temat för utklädnad är "Kom som ditt prati". Försöker få till en outfit här av lite ihopplock från Carl garderob och saker. Vi får se hur resultatet blir men skall försöka att knäppa en bild innan jag går...

Ber om ursäkt för dne ruggigt dåliga bildkvalitén på mina bilder nedan men har inte tillgång till mitt vanliga bildprogram.


Lördagens klädsel var rosa blus från ZARA, skärp ZARA och kjol HM.

 


Fredagens klädsel. Blus ZARA, svarta shorts MQ och nya boots från Bianco.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0