Personligt

Sovmorgon och innemys denna höstiga fredag

                                 
Idag har jag unnat mig en ordentlig sovmorgon. C steg upp vid sju tiden för att bege sig till jobbet och efter det somnade jag om, i flera timmar. Så otroligt skönt att kunna göra det efter flera dagar då väckarklockan har ringt vid fem tiden. Har egentligen inga problem att gå upp tidigt då jag är en morgonmänniska som glatt skuttar upp ur sängen då jag vet att det finns massor av roligheter att ta tag i på jobbet. Men nu då morgonen blir allt mörkare och framförallt kallare så måste jag erkänna att dte påverkar mig med.

Lite höstväder utanför fönstren idag. Var ute på en liten promenix tidigare idag men tänker nu lägga mig i soffan och läsa tidningar. Köpte med mig nya numret av Chic (favorittidningen) och SOLO på väg hem så nu tänker jag njuta av vardagslyx då den är som bäst.

På återseende kära ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0