Personligt

The dress

                                     
                                     Min klänning som jag bar på bröllopet är från HM och sjal från Lindex



hemma igen efter en helg fylld med festligheter. Bröllopet i lördags var så fantastiskt, så roligt och så härligt på alla sätt. Mitt förra inlägg skickade jag när jag stod tillsammans med bruden i det "lilla rummet" precis innan hon skulle gå mot altargången. jag hann inte ens in i kyrkan förrän tårarna började falla. Det är härligt med bröllop!

C och jag körde hmeåt Linköping igen sent igår kväll så inatt blev det ca tre-fyra timmars sömn vilket gör att man allt är lite mör ikväll. Skall ta en stor kopp té och titta på "Halv åtta hos mig" sedan blir det läggdags för min del. Måste ta igen lite sömn så man är redo för resten av veckan.

Kortvecka denna veckan då jag åker till sthlm på tors eftermiddag. Nu när C jobbar i storstan så jobbar jag tio dagar och är ledig fyra, jobbar tio, ledig fyra, osv. Så att jag kan stanna flera dagar då jag väl åker upp.

Trevlig kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0