Personligt

Tjejmilen

tjejmilen1
Carolina Gynning, Mari Jungstedt och Katerina Janouch sprang cokså tjejmilen.

Idag har vi varit och hejat på alla tjejer som spang tjejmilen. Mest för att min mamma var med och sprang för typ hunndrade året i rad. I år tänkte jag hänga med henne men så blev det inte. Skyller på glömska...

Men Mamma var som sagt dktig och sprang, bra tid fick hon också, 59 min. inte illa mamsen!

Nu har vi lite siesta här hemma i lilla lägenheten men skall snart fixa till oss lite och bege oss ut igen. Blir middag ikväll i gamla stan med mamma och hennes löparkompisar.

Ha en skön fortsatt söndag!


Kommentarer
Postat av: malin

Hur var det att träffa Carolina ? :)

2010-09-05 @ 18:44:58
URL: http://mallisbrallis.blogg.se/
Postat av: Mamma

Som väl är så var det ju inte för hundrade gången jag sprang tjejmilen men det var den nionde så nästa år blir det 10-årsjubileum. Då mitt gull ska DU vara med. Kram! Mamma

2010-09-07 @ 19:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0