Personligt

Dags att inreda balkongen!



Våren är Äntligen här och det skall firas ordentligt med en makeover av vår balkong. Vi sålde våra gamla trämöbler förra helgen på blocket så nu är det en tom yta att börja från början med. Alltid lika härligt att börja från noll och fixa till det med precis sådana möbler och inredning som man verkligen vill ha.

Jag har de senaste veckorna surfat runt på nätet i jakt på några snygga konstrottingmöbler som skulle passa både storleks-, färg- och komfortmässigt för oss och igår så fann vi precis det. Blev en konstrottinggrupp i svart med mörkgrå dynor, den består av 3st hörnmoduler, 2st mittmoduler och ett bord. I och med att vi köper olika moduler kan vi variera gruppens utseende efter behov och om det skulle vara så att vi flyttar i framtiden och vill kunna fortsätta använda dem, så kan vi det. Snabb leverans var det med så imorgon eftermiddag har vi dem här hos oss, som det kliar i mina inredningsfingrar just nu...

Förutom möblerna så blev det några lila penseér till balkonglådorna och två nya vita lyktor.
Älskar Carls kommentar i affären då jag hittade rottinggruppen och lyktorna.

"Älskling köp du nu vad du vill ha...."

Farligt att säga så till en inredningsgalen tjej som jag ;)


Kommentarer
Postat av: Julia

Gud vad duktig du är på att inreda! Jag blir verkligen jätte inspirerad av dig! Råkade bara komma in på din blogg av en slump, när jag googlade "hemmagjord sänggavel" :)

2012-01-23 @ 12:08:33
URL: http://julialindgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0