Personligt

Kefalonia - sommarens sista semestertripp



Efter en ganska intensiv och hektisk vecka på jobbet skall det bli skönt med en veckas semester igen.
Denna gången bär det av till Kefalonia i Grekland med ett 10-tal härliga vänner. Sena nätter, smarrig mat, sol, bad och skratt tillsammans i massor är det som förhoppningsvis väntar oss där nere. Jag har redan packat ner det mesta i min resväska men flyget går inte förrän lördag så än finns det tid att komma på mer saker. Våra vänner har hand om biljetterna och Carl ansvarar för mitt pass så jag känner mig lugn trots min, i dessa dagar, lite röriga hjärna och dåliga minne. Imorgon åker vi bort till lilla Essingen för att lämnar lilla Smilla hos sina nyfunna "kattvakter" som så snällt har erbjudit sin hjälp då nästan alla våra vänner här uppe åker med på resan.

Har en känsla av att hon kommer att bli rejält bortskämd & ompysslad kommande vecka ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0