Personligt

Mot nya utmaningar

 

På onsdag den 31 augusti jobbar jag min sista dag på personalavdelningen på IKEA KUngens Kurva för att morgonen efter, närmare bestämt 05.00 infinna mig i samma byggnad, men på en annan plats och i en annan roll.

 Min nya utmaning blir som chef och ledare på logistikavdelningen där jag kommer att jobba med att optimera och utveckla varuhusets godfslöde samt dess medarbetare. Riktigt riktigt roligt skall det bli att åter igen få jobba i en operativ roll där fokus ligger på att utveckla människor både som individer och i sina yrkesroller.

Så nu blir det snickarbyxor igen, tidiga mornar (första lastbilarna kommer redan 05.00)
och en arbetsdag som aldrig är den andra lik.

I cant´t wait :)


Kommentarer
Postat av: Zandra

Grattis!

Å vad roligt :-)

Ikea låter som en bra arbetsplats, ni behöver ingen som jag ;-) hehe

Grattis igen, bra gjort tjejen.

Kram

2011-08-30 @ 10:03:40
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Mamma

Lycka till med nya jobbet, mitt lilla gull. Du kommer att klara det hur bra som helst. Kram!

2011-08-30 @ 20:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0