Personligt

On my nighstand



På mitt nattduksbord just nu finner man en sten med mitt namn på från en väns bröllop i höstas, en ny väckarklocka i äldrestil, en liten ram utan foto i (måste ta tag i att framkalla lite bilder snart...), en stor fin lampa från PK Home och så självklart lite pärlor så man ser vilken sida som är hans&hennes ♥

Snart läggdags efter en härlig söndag på hemmaplan.
Det har verkligen varit regn och rusk väder idag så största delen av dagen har spenderats inomhus. Jag har jobbat lite hemifrån för att komma ikapp med en del saker och eftersom jag har semester igen om en vecka känns det skönt att få lite gjort här hemma så måndagens arbetsdag kan gå ett behagligt tempo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0