Personligt

Sagolikt & härligt i värmen!

Sitter just nu i min solstol under ett stort parasoll på stranden costa costa beachclub i Lassi Kefalonia. Solen skiner precis hela tiden och havet här är bland det renaste och finaste jag badat i. Med andra ord så har jag och mina 9 härliga vänner underbara dagar här nere med mycket skratt och umgänge tillsammans! Dagarna består mest av sol och bad, god mat, spela spel, läsa böcker och dricka smarrifa färgglada drinkar. Imorgon är planen att köra vespa runt ön och kolla in en av Greklands mest fotograferade stränder, den skall tydligen vara magisk :) hoppas nu har det bra och att sommaren hemma i Sverige fortsätter bjuda på lite solsken och ljumna sena kvällar. Stor stor kram från en lycklig och väldigt avslappnad Rebecka

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ucsh, vad avundsjuk jag blir, vädret här är inte alls så fint. Kram till er båda!

2011-08-17 @ 21:14:38
Postat av: Helena

Kul att hitta någon som också besökt Kefalonia i sommar =) Jag och min sambo var på Kefalonia (Lassi) i början av Juli. Costa Costa beach höll en riktigt hög standard och vi spenderade våra dagar i deras sköna solstolar och drog nytta av bordsserveringen. Vattnet ska vi inte ens prata om. Underbart!



=)

2011-08-28 @ 22:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0