Personligt

Semester



Hemkommen nu från en veckas semester på Öland med nästan hela tjocka släkten.
Det har varit väldigt tyst ifrån mig och det beror dels på brist på internet men framförallt för att jag har umgåtts så mycket jag bara kunnat med min kära familj. Vi har haft det så härligt, strandhäng, bebismys, partykvällar, kräftskiva, räkfrossa, campingliv och mycket mycket lek&gos med mina små underbara kusinbarn.
 Vilken kärlekskick det är att umgås med barn.

Mitt lilla kusinbarn Neo när jag skulle åka hem

Neo: "Becka, inte jobba nu.... "

Jag: "Jo Neo det måste man göra ibland"

Tystnad från lille sötnosen...

Neo: "Men Becka jag älskar dig!"

Underbara härliga små mirakel ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad härligt att han har ändrat sig för i förra veckan så sa han ju att han inte tyckte om dig utan bara Ita. Kram!

2011-08-04 @ 22:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0