Personligt

Mina favorit ögonskuggor från Make Up Store



Använder mig mest av ögonskuggor i neutrala färger ¨såsom beige, grått och brunt. Här ovan ser ni min favoriter som jag använder frekvent i vardagen. Från vänster högst upp.

1. Muffin, en klassiker från Make up store, används som highlighter, ögonskugga och kan med fördel även blandas med andra ögonskuggor för ett snyggt resultat.
2. Brown Sugar, en ljus begie skugga som har den där perfekta vardagsfärgen.
3. Khaki Gold, en grönaktig skugga med lite glitter i, jordnära skugga.
4. Velvet, en väldigt populär snygg grå skugga som används väldigt flitigt
5. Money talks, matt ljus brun skugga, passar både till vardag och fest.
6. Pollution, en matt svart skugga som är prefekt att göra sotningar med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0