Personligt

Så var 2:a ljuset tänt

¨
Burkar med ljus i från MIO, adventsljusstaken har jag gjort av blockljus från IKEA och siffror/bricka från Åhlens. De söta tomtarna som skymtar till höger har en väns mormor gjort, plockas fram varje jul då jag tycker de är så fina.

Efter en härlig helg med min lillebror på spontanbesök slänger vi oss nu i soffan och tänder 2:a adventsljuset.

Min lillebror har som sagt besökt oss i helgen och det har varit så roligt. Vi har hunnit med en hel del men framförallt haft tid att umgås med varandra vilket vi inte blir bortskämda med då vi bor 50 mil ifrån varandra. Igår ägnade vi oss åt lite julklappsshopping, åt en smarrig brakmiddag på vårt favorithak Texas Longhorn följt av en biokväll med 4:e filmen i Twilight serien. Tyvärr så måste jag säga att filmen verkligen var en besvikelse, handlingslös och förutsägbar...

Nu blir det söndagsfilmen Bridesmaids, tända ljus och lite pepparkakor här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0