Personligt

Konsten att vara själv men inte ensam



Ikväll spenderar jag denna fredagskvällen hemma själv. Något ni kanske märkt då jag spottar ut inlägg här på bloggen;)

Jag tillhör den kategorin som faktiskt tycker att det kan vara riktigt härligt att vara själv ibland. Jag känner mig aldrig ensam utan njuter av en stund med det bästa sällskapet, MIG själv.

När jag är själv gillar jag att ta hand om mig själv.
God mat som gärna får ta tid att tillaga
inpackning i håret
lite tidingar
en bra film
epilera benen
läsa bloggar ocg surfa runt i största allmänhet
gå runt i Carls pyjamasbyxor och ha håret uppsatt i en slarvig knut
Rensa bland smink och sortera min handväska
Uppdatera min kalender
skriva listor (älskar listor...)
lyssna på musik
osv

Då njuter jag. Det är en konst att vara själv utan att känna sig ensam.
Ett val jag gärna gör då jag vet att nästa dag har jag sällskap av min Kärlek och då är det tvåsamheten som är helt fantastisk.

<3 till er där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0