Personligt

Trött och lite sliten

                    
                     Vår nya soffa passar jätte bra i vårt vardagsrum som har en öppen planlösning till köket.


Idag ringde klockan (som vanligt numera) vid 05.00 och då hade jag en inre diskussion med mig själv. Var så otroligt trött efter att vi kom hem sent från våra vänner igår. Har förmånen att jag kan styra mina arbetstider mycket själv men känner att jag är som effektivast på morgonen och så är det ju skönt att få se lite dagsljus efter arbetsdagens slut. Men imorse som sagt då kunde jag inte riktigt bestämma mig, snoozade några gånger vilket jag knappt aldrig gör. Jag tillhör den kategorin som menar att man bara blir tröttare av att snooza, man upprepar ju bara den där jobbiga känslan när klockan ringer. Men tog mig tillslut i kragen och steg upp, men tyvärr fick jag inte mycket mer energi utan har varit en tröttis hela dagen.

Så nu blir det soffan resten av kvällen. Carl är iväg med jobbet så jag tänkte äta lite "rester" ifrån gårdagen och bläddra i lite tidningar.

Min torsdagkväll denna vecka 2011.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Soffan ser ut att passa väldigt bra i rummet.kram mamma!

2011-02-17 @ 21:44:17
Postat av: Nina

oooh så fint:)) Vad är det för en snygg soffa??

2011-02-18 @ 16:57:27
Postat av: Rebecka

Den heter Monza, en 3-sits soffa med en påbyggd divandel. Finns hos MIO.

2011-02-18 @ 17:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0