Personligt

Världen är liten...

I fredags hände en cool grej.

När Carl var ute med sina kompisar kom en av er läsare fram till honom och undrade om han var C i min blogg.

Jag blev så otroligt glad när jag hörde detta. Vad världen kan vara liten.

Att du kände igen honom härifrån och att du faktiskt sa något :)

Han hade dock lite svårt att förklara för mig vem av alla mina läsare det var så läser du detta får du gärna lämna en kommentar så skulle jag bli ännu gladare.

Tack för att ni finns där ute!

♥ Rebecka


Kommentarer
Postat av: Gustav Claesson

Jaaaa det var helt sjukt men väldigt kul. Kan också vara ett tecken på att du får fler läsare därute och närmar dig bloggtoppen. Mitt tips till dig för att få fler läsare är att ta med oss grabbar lite oftare=)

2011-02-22 @ 20:11:23
Postat av: Ana C

Rebecka I must tell you that I read your blog from Spain every day. I adore the decoration of your house is a very delicate beaty and chic. And it is very nice see your pictures. Regards from Spain.



:)))



Ana



ps: The google's translation , Swedish-Spanish is very bad :P



2011-02-23 @ 13:15:17
Postat av: maja

Varför blev du glad över det?

2011-02-23 @ 19:10:01
Postat av: Rebecka

Gustav; Jag skall absolut låta er få en alldeles egen del av bloggen. Så var beredd då jag kommer med kameran;)



Ana; You really put a big smile one my face today! How cool isn´t it that you read my blog, from spain, I´m very honored!



Maja; Så klart att man blir glad när en läsare kommer fram :)

2011-02-23 @ 20:33:45
Postat av: Sandra

Hej Rebecka.

Det var jag som träffade din C på ballbreaker. Kände igen honom direkt och kände att jag ville säga något :)

Vet inte om du kommer ihåg mig, det var ett tag sedan jag bloggade.

Kul att ni flyttat till stockholm och hoppas ni trivs bra, det är inte omöjligt att jag kommer se dig någon gång då jag jobbar i liljeholmen, haha.

Önskar dig en trevlig söndag.

Kram

2011-02-27 @ 10:36:01
URL: http://mittnyahem.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Sandra: Vad roligt gjort av dig. Blev jätte glad när Carl berättade det :)



Kommer absolut ihåg dig. Följde er renovering länge och tycker att ni lyckades göra er lägenhet så himla fin! Allt slit ger resultat tillslut.



Så nu jobbar i liljeholmen. Vad skoj, var jobbar du? Pluggar du också eller är det jobb som gäller nu?



Tack för din kommentar!



<3 Rebecka

2011-02-27 @ 18:11:12
URL: http://rebeckasdagbok.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad roligt att du blev glad :).



Ja det blev ju en hel del slit, men resultatet var vi nöjda med. Nu bor jag inte tillsammans med honom längre, jag avslutade vårt förhållande i somras vilket känns rätt.

Jag jobbar bara, sitter i marievik, precis bredvid sats. Bor ni där de bygger nu?



Pluggar du eller är det fullt ut på Ikea fortfarande?



Sköt om dig.

Kram

2011-03-02 @ 06:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0