Personligt

Även jag kan bli lite knäpp av att skruva IKEA möbler

                       

Har ägnat några timmar de senaste kvällarna åt att montera ihop våra nya skjutdörrar till garderoberna i sovrummet. Ikväll kunde vi äntligen skruva i sista skruven och sätta dem på plats. Blev jätte fint. Precis så som vi hade tänkt oss. Jag som älskar att sätta dörrar på saker och gömma allt som syns går på moln just nu då jag i fortsättningen slipper se alla kläder (även om jag älskar dem också) utan en istället dra för en stor fin vit dörr.

Skall försöka hinna fota lite imorgon så att ni skall få se resultatet.

På återseende kära ni. Nu måste jag sova, klockan ringer vid 5 tiden om dagarna nu för tiden. Så blir det med nya vanor, träning och annat som skall hinnas med.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0