Personligt

En lugn helg på tu man hand

        

Denna helgen är min C nere i Linköping för att spela lite fotboll med några vänner så jag och Smilla är själva här hemma. Efter en vecka med lite nya rutiner kring träning och liknande så är jag i nuläget helt slut i både kropp och knopp. Så helgen kommer att gå i rekreationens tecken.

Har laddat upp med en hel hög med tidningar, några böcker, gott té, lite choklad. Kommer ägna större delen av helgen till mig själv för att ladda batterierna, komma ikapp och åtgärda lite mindre ärenden på "att göra listan". Blir lite promenader också då man måste passa på att få lite dagsljus på sig under helgen.

Må så gott så hörs vi nog snart igen!

Kommentarer
Postat av: Thess

Låter väldigt slappt och skönt! :)

2011-01-21 @ 21:25:29
URL: http://misstress.blogg.se/?tmp=20193324
Postat av: lovisa/polichinelle

låter himla mysigt!

2011-01-22 @ 00:38:35
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Postat av: Anna i Helsingfors

Hej Rebecka,



Din helg lät som väldigt lugn och avslappnande – precis vad man behöver alltid nu som då. Jag har lite motsvarande planer för den kommande helgen, då jag kommer att vara ensam hemma. Har helt avsiktligt planerat endast träning, film, sömn och kanske också lite shopping (som jag tycker är allra effektivast när jag får gå runt helt ensam i lugn och ro i alla trevliga butiker) och ska träffa vänner först på söndag. Ser fram emot slappa dagar alltså! Fast det är ju trots allt fint att få hem sin älskling efter några dagar ifrån varandra!

2011-01-25 @ 08:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0