Personligt

Frukost i vårt nya hem!

      
        
         Vårt vita bord och stolar passar fint även i nya lägenheten. Här har vi dukat upp för frukost imorse.



       

Det var så otroligt härligt att vakna i morse och kunna gå ut i köket och duka upp för en ordentlig frukost i vårt nya hem. Hittade ljusrosa servetter på jobbet häromdagen som jag tyckte passade mig perfekt.

Fick en ny blender i julklapp av min kära sambo. Slog nämligen sönder den gamla tidigare i höstas och har sedan dess saknat mina goda smoothies så enormt. Men idag så var det dags att inviga den nya apparaten och jag är väldigt nörjd med min klapp, så tack älskling för att du vet vad jag behvöer och vill ha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt och fint, har saknat din blogg nu när du har flyttat =) Lycka till med nya lägenheten.

2011-01-15 @ 23:40:24
Postat av: Anna - Starwoman

Ser så fint ut. Ser framemot att få se fler bilder från lägenheten!



Kram på dig

2011-01-17 @ 21:24:33
URL: http://www.bloggfamiljen.se/?blog=starwoman
Postat av: Anna i Helsingfors

Håller med Anna, jag ser också fram emot fina bilder från nya lägenheten!



Det ser så mysigt ut, får genast lust att fixa riktigt ordentlig helgfrukost till min finaste. :)

2011-01-18 @ 10:55:44
Postat av: Rebecka

Tack kära ni!

Skall försöka fota lite så snart jag hinner och i takt med att vi så smått börjar komma iordning.



Blir jätte glad av era kommentarer!

2011-01-18 @ 23:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0