Personligt

Årets första julklapp är inhandlad



Ja nu går det fort. Snart är julen här och denna tiden på året är så mysig och härlig tycker jag. Nu är första julklappen inhandlad och planen är att ha alla klara inom 2 veckor så att man slipper köa, stressa och istället kunna njuta av juletiden. Funderar på vad jag skall ge kärleken i mitt liv detta året, inte det lättaste då det är 10:e julen vi firar ihop. Under årens lopp har det blivit en del paket så nu får jag ta mig en rejäl funderare och komma på något riktigt fint att ge honom, min stora ♥


Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag tror han behöver ett flugspö, det måste alla ha...

Kram Pappa

2011-11-20 @ 22:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0