Personligt

Energi!


Tänder lite ljus och väntar på att "Bonde söker fru" skall börja på fyran...

En härlig dag börjar lida mot sitt slut. En tidig dag (som vanligt) på jobbet och ett rejält träningspass efter det. Försökte hinna med att få lite dagsljus på mig och startade därför med en löprunda längs Årstaviken för att efter det gå en riktigt uppfriskande långpromenad runt Södermalm. Det var lite kallt och blåsigt men ack så härligt då jag hade mycket att tänka på som behövde "processas" i min hjärna och då är prommisar helt oslagbara. Väl hemma var mina ben som gele men kroppem kändes ändå fylld av energi. En win win situation med andra ord, kropp och själ i symbios.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Becka man kan inte kolla på bonde söker fru....

Kram Pappa

2011-11-30 @ 22:30:39
Postat av: Emma

Becks! Håller med far din, man kan INTE kolla på Bonde söker fru! Pöss =) Din logistikwingman

2011-11-30 @ 22:59:14
Postat av: Anonym

Riktigt duktigt att orka hålla igång så som du gör:D blir inspirerad!

2011-12-02 @ 18:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0