Personligt

Välkommen fina fredag!



Tänk vad så lite kan göra så mycket.
 Genom att dricka min mellis smoothie i ett stort vinglas så får man
genast mycket mer fredagsfeelings. En detalj för att skapa sig lite vardagslyx.

Fredag igen. Tiden går fort när man har roligt. Jag tog helg redan igår kväll då jag kom hem ifrån jobbet. Efter en vecka med fyra kvällar på jobbet så har jag gjort mig förstjänt av lite långhelg och njuter för fullt av ledig tid. Höstväder idag och väldig dimma råder utanför fönstren. Efter sovmorgon ända till halv tio så tog jag en lång promenad längs vattnet runt Grönndal och Aspudden för att avsluta min tur på det lokala bageriet där jag lyxade till det med nybakad scone till frukost. Dagen går nu i fixandets tecken här hemma. Lite fredagsstädning och plock som alltid behövs och som jag faktiskt kan tycka är riktigt skönt ibland. Mitt enda krav är att det får bli på mina villkor, på den tid som passar mig och då jag känner att jag har tid för det. Trevligt fredag på er!


Kommentarer
Postat av: krillan

Ha en supermysig fredagskväll du med :)

2011-11-11 @ 18:55:24
URL: http://krillanitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0