Personligt

Veckans härligaste dag!



Lördag idag. Veckans härligaste dag enligt mig.

Jag får lyckorus av sovmorgon, möjligheten att duka fram en stor frukost och sedan kunna njuta av den precis så länge som man känner för då man har en oplanerad lördag framför sig. Idag blev det en lång höstpromenad runt Södermalm efter frukost och har efter det har jag haft lite Rebecka tid i badrummet med skumbad, ansiktsmask och annat fix som en tjej ibland behöver för att känna sig fin. Så nu är det en fräsch och lugn Rebecka som sitter vid köksbordet, bloggar och lyssnar på Adeles fina stämma som strömmar hur högtalarna. Åh härliga lördag!


Snart kommer kvällens gäster så då blir det lite middagsfix och härligt umgänge :)


Kommentarer
Postat av: M

Jag skulle gilla din blogg ännu mer om du hade inredningstips för en liten budget... Är man långtidssjukskriven så har man inte mycket att röra sig med, men man vill ändå ha det fint omkring sig.

Ha det gott!

2011-11-07 @ 08:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0