Personligt

Hösten är Härlig



Jag gillar verkligen hösten. Fullkomligt älskar modet som är just nu och vill egentligen handla alldeles för mycket av det som finns i butikerna. På bilden ovan ser ni min fina poncho som jag använder var & varannan dag då den är både super fin och väldigt gosig då det börjar blåsa lite kyliga höstvindar mer och mer för var dag.

Denna helgen gästas vi av några av mina släktingar hemifrån Blekinge som tagit sig hela vägen upp till Stockholm. Det är verkligen härligt att få besök och hinna umgås en lite längre tid istället för några timmar vid kalas, jul eller likanande som det oftast blir nuförtiden då vi besöker våra hemtrakten. Men som sagt nu har vi några dagar tillsammans och hinner både göra stan, kolla in vårt närområde och som vi gör just nu, slappa lite i soffan med en tékopp framför sig.

Polotröja Grå
Blev lite shopping även denna lördag. Bland annat denna härliga klänning/tröja som kommer bli väldigt härlig och snygg till ett par stumpisar i höst. Klänning är verkligen ett av mina favoritplagg. Man känner sig alltid lite xtra kvinnlig i en fin klänning och så är det ju väldigt bekvämt med stumpbyxor istället för ett par tighta byxor...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej mitt gull! Du menar väl strumpbyxor eller finns det något nytt som heter stumpbyxor? Kram!

2011-09-24 @ 22:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0