Personligt

Med färg och mönster från HM Home







Har beställt ett nytt påslakan till sovrummet från HM Home. Skriver ETT då vi har ett stort dubbeltäcke som är 240cm brett som vi delar på, jag och min kärlek. Riktigt mysigt att sova under och perfekt då man skall bädda. Det nya påslakanet ser ni på bilderna ovan, lite mer färg och mönster för att få till en höstigare känsla där inne nu när vi går mot mörkare tider. Jag har sagt det innan och jag säger det igen, det kliar just nu i mina inrednings fingrar och jag fixar & trixar lite överallt här hemma just nu. Vi bor ju inte så stort så det är lagom då man vill få till en förändring med enkla medel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0