Personligt

Min egen dag


Fna höstnyheter som just nu finns i butikerna

Efter som jag numera kommer att jobba ungefär var 3:e helg så innebär det att jag blir ledig en del vardagar. Något som passar mig utmärkt då jag verkligen trivs med att få en alldeles "egen" dag såhär mitt i veckan. En dag att fylla med precis det som faller mig in. Imorgon tänker jag ta sovmorgon, äta god frukost länge, träna och ta en lugn shoppingtur på stan. Strosa runt och kolla in höstnyheterna som finns i butikerna just nu. Avslutningsvis tror jag att det blir en fikadate med en kompis eller eventuellt en filmkväll, beroende på humör för som sagt, det är min alldeles "egna" dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0