Personligt

Mysig söndag!

 
Mysig söndag!
Efter en helkväll igår så är det lite segt här hemma. Regnet smattrar på våra fönster och här inne har vi tänt alla ljus. Väldigt mysigt då jag faktiskt kan längta lite till hösten och allt vad den årstiden innebär. Ovan ser ni vårt nya tillskott här hemma, lyktor från Åhlens, som jag köpte igår. Fick bli en stor och två i en mindre modell som jag idag har gått och flyttat runt här hemma. Kan inte riktigt bestämma mig var de skall stå.
 
Har lite ideér på förändring här hemma. Inga stora saker men ändå vill jag få till en liten mer höstig feeling framförallt i vårt vardagsrum. Jag tänker mig mörklila som accentfärg. Tror ni att jag kan få med sambon på det?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Man frågar inte, man köper bara hem det ;) Det brukar alltid fungera här hemma :)

Svar: Helt rätt!
Rebecka

2012-08-27 @ 18:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0