Personligt

Sommar färger till frukost

 
Hej på er!
Lite dåligt väder idag igen. Men det gör mig faktiskt ingenting. Nästan bara bra om man vågar att säga så. Har nämligen ont i halsen och en rethosta som irriterar mig  här hemma. Kanske kroppens sätt att visa att det inte alls är dags att börja jobba igen ;)  Så ännu en anledning att kolla damernas höjdhopp och lite annat OS relaterat.
Jag försöker dock mota bort bacillerna med den bästa frukosten som finns, smoothie med goda frukter och bär. Ovan ser ni gårdagens variant med jordgubbar, hallon och blåbär samt till höger dagens där jag bytt ut blåbären mot mango och ananas. Det hela blandar jag sedan i mixern med kokosmjölk och lite turkisk yoghurt, mumsfilibabba!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0