Personligt

Ett livstecken!



Hej på er!
Efter flera dagars väldigt hög feber så börjar jag mer och mer likna en människa igen.
Pratade med min läkare och det är med all säkerhet den omtalade influensan som jag har haft.
Huua inget jag önskar min värsta fiende, vilken pärs det har varit!

Nu gäller det att sakta ta sig tillbaka till verkligheten, skynda långsamt och tillåta sig själv att vila sig iform igen.
Aptiten har ju inte direkt varit på topp, har egentligen bara fått i mig piggelin, smoothie och vatten, men nu börjar den komma tillbaka. Så ikväll tänkte jag prova på en bacon & broccolisoppa, enkelt och värmande, en bra kombo i dessa tider tycker ni inte?

Trevlig söndagskväll på er kära läsare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att du är bättre gumman!

2012-02-26 @ 20:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0