Personligt

Helgens sötma


Super söta men väldigt goda minicupcakes från Espressohouse fick följa med oss hem i fredags.

Helgen börjar lida mot sitt slut. Vilken härlig sådan det har varit.

Har jobbat lite men har ändå hunnit med att umgås med mina föräldrar och lillebror som varit här på besök i några dagar. Det har blivit lite av varje såsom shopping, hockey i Globen, prommis och så en massa god mat och mys tillsammans. Min lillebror skall flytta till egen lägenhet om några veckor så idag blev det lite shopping till nya lyan, något hans storasyster gärna hjälper till med ;)

Han fick även med sig lite saker härifrån vårt hem som vi inte längre använder eller helt enkelt tröttnat på. Det är ju sådär när man skall rensa ut saker, jag slänger inte gärna något men vet man att någon annan får glädje av det så är det desto lättare att skiljas från dem. Så tänker jag också alltid med kläder, bättre att mina gamla kläder värmer någon annan än att de tar onödigt mycket plats i garderoben... (så får man ju en till anledning att shoppa lite nytt ;))

Nu Wallanderfilm och lite nytt té från Östermalmshallen, sött & fruktigt som doftar underbart!


Kommentarer
Postat av: Anna i Helsingfors

Jag passar på att fråga dig som jobbar på IKEA :) Har ni alls 300 cm gardiner (andra än panelgardiner) - tidigare var så gott som alla gardiner 300 cm, nu är de flesta bara 250 cm, d.v.s. för korta för våra fönster.

2012-02-13 @ 13:50:51
Postat av: Erik

Tack för allt Beckis! :)

2012-02-13 @ 15:21:06
Postat av: Mamma

Tack för trevlig samvaro i helgen! Kram mamma

2012-02-13 @ 18:06:09
Postat av: AnnCatrin

Mums va goda de där cupcake:sen ser ut :D Den lila ser så himla fin ut! Tänk om det ändå fanns Espresso house här där jag bor, eller ja kanske tur att det inte finns hihi :)

2012-02-20 @ 08:59:48
URL: http://anncatrins.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0