Personligt

Söndagspyssel



Avslutar denna härliga helg med lite pyssel här hemma.
Håller bland annat på att fixa lite med en ny header till bloggen, alltså de bilder som visas överst här i mitt lilla krypin. Man är ju ingen expert direkt på datorer, kodmallar och annat som behöver justeras då man jobbar med bloggens utseende så det tar sin lilla tid och blir inte alltid rätt direkt. Men är det något jag har idag så är det tid så ingen fara på taket, här tar vi det lugnt och försiktigt och njuter av helgens sista timmar, Snart börjar en ny vecka, med nya möjligheter och förhoppningsvis härliga stunder med de allra finaste i mitt liv. I slutet på denna veckan kommer nämligen min lillebror och mina föräldrar på besök.

Lovely kommer det att bli ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så jättegulliga ni är på fotot! Hoppas ni hade det bra på kryssningen. Kram!

2012-02-05 @ 20:52:02
Postat av: Anna i Helsingfors

Jättesnygg header - och din mamma har helt rätt, ni är jättegulliga!

2012-02-06 @ 07:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0