Personligt

Vardagspaus



Avslutar min jobbhelg med en hektiskt men bra måndag. Måndagar är den dag på veckan då vi oftast har som mest att göra på logistik på IKEA. Då behöver vi fylla upp alla säljplatser och lager efter en helg fylld med förhoppningsvis köpglada kunder. Så nu har jag gjort mig förtjänt av en ledig dag imorgon och den skall fyllas med diverse saker helt enligt mitt eget tycke. Vad sägs om sovmorgon, frukostdate med en kompis, långprommis i det förhoppningsvis fina vädret och så ett träningspass på det. Då det är alla hjärtans imorgon skall självklart kvällen spenderas med min kärlek, vad vi hittar på det spelar mindre roll, sällskapet är det viktigaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0