Personligt

Hej mitt vinterland. Nu är du här!



Så härligt att vi nu äntligen har lite vit fin snö utanför fönstren.

Jag tillhör dem som anser att det inte är någon riktig vinter om det inte faller stora vita flingor från skyn med jämna mellanrum. Någon minusgrad, solens strålar och lite krispighet i luften så är lyckas hos mig total.

Imorgon är jag ledig och då tänkte jag plocka bort våra julsaker (!) Ja så är det vi har fortfarande vår  adventsbelysning, ljusslingor och lite små änglar, stjärnor och annat tingeltangel lite här och där här hemma. Men som sagt imorgon åker det bort, ner i vårt källarförråd och efter det väntar det underbart härliga att fylla hemmet med vårens färger. Riktigt roligt! Kan förresten tipsa om att våren just nu håller på att flytta in i ditt närmaste IKEA varuhus, massor med nyheter och inspiration väntar på dig. Välkommen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0