Personligt

Chillidilling

Min underbara stråväska har jag köpt på Åhlens City i Sthlm. Superfin och så praktisk då den rymmer hur mycket som helst.
 
Idag är vädret sådär typiskt svensk sommar. Lite sol, lite moln, blåser en del och ja så håller det på om vartannat. Men det känns helt ok, jag fixar lite på datorn och försöker få ordning på lite saker som blivit bortprioriterade de senaste veckorna. Men nu känns det som om man har hur mycket tid som helst och det är ju en alldeles fantastisk känsla. Skall ta en löprunda om en stund och så hoppas jag att storasyster är sugen på en långpromenad ikväll. Semestertider är till för avkoppling men det bästa är ändå att blanda upp med lite lagom träning också. Då mår både kropp och knopp som bäst!
 
På återseende snart igen. Nu skall jag bli bättre på att uppdatera ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0