Personligt

För det är ingen vanlig dag, för det är Rebeckas födelsedag!


Min vita prinsessa som jag fick av Carls föräldrar i julklapp har fått sällskap av en ängel. Denna också
från hans föräldrar, som besökte oss för två veckor sedan och gav mig min present i förväg.
De är gjorda av Susane Dimone, superfina och passar väldigt bra här hemma.



Mår som en prinsessa idag efter frukost på sängen, rosor, tända ljus och minispa på förmiddagen.
Nu väntar födelsdagspresent från min kärlek, massage och något gott att äta till kvällen.
Det är härligt att fylla år, trots regnet som öser ner, känns bara mysigt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysigt ni har det. Ännu en gång grattis älskade unge! Kram!

2012-06-02 @ 21:40:25
Postat av: Linda - Harmony Home

Grattis i efterskott!

Hoppas du hade en fin födelsedag.

2012-06-03 @ 11:06:49
URL: http://harmonyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0