Personligt

Nu är det sommar!



Vi packar väskorna här hemma för midsommarfirande nere i blekinge hos släkt och vänner.
Smillis hänger med och stannar kvar där nere tills vi börjar vår riktiga semester om ca 2 veckor.
Hon skall få bo hos min lillebror och jag tror allt att den lilla donnan kommer trivas som fisken i vattnet.

Idag har solen lyst på oss här i Sthlm och det har varit så underbart skönt med riktiga sommarfeelings. Det grillades ordentligt idag på jobbets terass till lunch enligt den årliga traditionen, super gott och perfekt start på stundande midsommarhelg. Min grabb har ikväll kommit hem från fotbolls EM så nu tänker jag njuta av honom så mycket det bara går, härligt att sakna varandra när någon är borta men desto bättre när man får va tillsammans igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0